تعمیر، سرویس و نگهداری آسانسور در تهران + حومه

سرویس و نگهداری آسانسور

انواع آسانسور ها و بالابر ها، سیستم های ساختمانی بسیار مهمی هستند که برای عملکرد عادی و روزانه یک بنا، یک عنصر حیاتی محسوب می‌شوند. از همین رو، تعمیر و نگهداری آسانسور بخشی جدایی ناپذیر از سرویس و تعمیرات کلی ساختمان بوده و هرگز نباید نادیده گرفته شود.

برای کسب هرگونه اطلاعات ضروری و مورد نیاز در خصوص تعمیات و سرویس آسانسور در تهران، کرج یا هر شهر دیگری، در ادامه این مطلب با آروین تجارت همراه باشید:

ضرورت و اهمیت سرویس آسانسور

قبل از اینکه انواع آسانسور الکتریکی و مدرن اختراع شوند، ساختمان ها دارای تعداد طبقات زیاد و ارتفاع نبودند. اگر دقت کنید، متوجه می‌شوید که دلیل وجود آسانسور ها، ظهور آسمان خراش ها و ساختمان های سر به فلک کشیده است! امروزه این وسیله کاربردی، جزئی لاینفک در زندگی روزمره هر انسانی در کره زمین محسوب می‌شوند. حال کسانی که از تعمیرات آسانسور و نگهداری آسانسور در تهران و… غلفت می‌کنند، باید نکات زیر را در این خصوص در نظر بگیرند:

  • ایمنی: انجام تعمیرات و سرویس آسانسور بصورت منظم و طبق برنامه، برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار و ایمنی استفاده کنندگان از آسانسور، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. عدم توجه به سلامت و امنیت آسانسور، می‌تواند حوادث مالی و جانی جبران ناپذیری به بار بیاورد.
  • عملکرد و اپراتوری آسانسور: آسانسور ها برای یک هدف مهم طراحی و ساخته شده اند. زمانی که به درستی عملیات خود را انجام ندهند، در بهترین حالت باعث ناراحتی و ایجاد عصبانیت بین استفاده کنندگان شده و در بدترین حالت، ممکن است باعث اخلال در عملکرد مجموعه و خسارات مختلف شود.
  • هزینه و قیمت خرید آسانسور: تعویض آسانسور های از رده خارج و خراب، بسیار پرهزینه بوده و اصلا به صرفه نیست. پس با سرویس و تعمیر به موقع آسانسور می‌توانید از متحمل شدن این هزینه ها به راحتی جلوگیری کنید.
  • قوانین و مقررات آسانسور: در هر منطقه، مقررات خاصی در خصوص بازرسی و تایید سلامت و عملکرد آسانسور وجود دارد که دفعات و تاریخ هر بررسی سرویس و نگهداری آسانسور را مشخص می‌کند. برخی از ساختمان ها نیز به دلیل حساسیت و رفت و آمد بالا، ممکن است بازرسین جهت کنترل این موضوع به ساختمان مراجعه کنند.

هزینه تعمیرات و سرویس آسانسور در تهران چقدر است؟

آسانسور ها سیستم های بسیار پیچیده با هزاران قطعات درحال حرکت هستند. برای حفظ و نگهداری و تعمیرات آسانسور در زمینه هایی مانند:

  • گیر کردن درب ها و عملکرد نادرست آنها؛
  • مشکلات سیستم های اتوماسیون آسانسور؛
  • تعویض کابل های فرسوده؛
  • مشکلات مربوط به سیستم هیدرولیک در آسانسور هیدرولیکی؛
  • و…

این موارد ممکن است زمان زیادی برای انجام داشته باشند و همچنین، باید از نیرو های تکنسین و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. بعلاوه هزینه و دستمزد سرویس و تعمیر آسانسور، ممکن است هزینه خرید قطعات نو و جایگزین نیز محاسبه شود. در مجموع قیمت سرویس و تعمیر آسانسور به عوامل متعددی بستگی دارد و کاملا متغیر است. برای اطلاع از آخرین قیمت سرویس و نگهداری آسانسور، با مشاورین آروین تجارت آسانبر تماس بگیرید و رایگان مشاوره دریافت کنید.

در بیشتر مواقع، داشتن تکنسین های دارای گواهینامه به عنوان کارمندان تمام وقت برای این امر، از نظر هزینه و زمانی امکان پذیر نیست. به همین دلیل است که تعمیر و نگهداری آسانسور اغلب به شرکت های ارائه دهنده این خدمات واگذار می‌شود.

چه کسی می‌تواند سرویس و تعمیر آسانسور را انجام دهد؟

همانطور که گفتیم، امر نگهداری، تعمیر و سرویس آسانسور در تهران و کرج، باید توسط تیمی متخصص و مجرب انجام شود. شرکت های بسیار زیادی در این حوزه خدمات ارائه می‌دهند که می‌توانید با هرکدام، برای انجام سرویس آسانسور مورد نظرتان همکاری های لازم داشته باشید.

سرویس و تعمیر آسانسور هیدرولیکی آروین تجارت

چرا آروین تجارت؟

شرکت آروین تجارت آسانبر، یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات نصب، تعمیر و سرویس آسانسور و بالابر در تهران است که با قیمت های بسیار به صرفه، با کادری مجرب و متخصص در این حوزه، به مشتریان عزیز خدمات ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مشاورین ما تماس گرفته و در این زمینه، بصورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

نحوه سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

این امر، می‌بایست کاملا مطابق با استاندارد ها و مقررات از پیش تعیین شده برای هر منطقه انجام شود. یکی دیگر از مواردی که در این زمینه باید به آن توجه شود، توصیه ها و برنامه ای است که شرکت نصب آسانسور به شما ارائه می‌دهد. سیستم آسانسور از سه بخش مجزا به شرح زیر تشکیل شده است:

  1. موتورخانه
  2. چاه آسانسور
  3. کابین آسانسور

که برای هر بخش، تدابیر و چک لیست مربوط به همان بخش در زمینه تعمیر و سرویس آسانسور در نظر گرفته می‌شود.

تهیه چک لیست و برنامه نگهداری از آسانسور کششی، هیدرولیکی و…

زمانی که می‌خواهید چک لیست و برنامه نگهداری و تعمیر آسانسور هیدرولیکی، کششی و هر نوع دیگری از آسانسور و بالابر را تعریف کنید، موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید:

  • توصیه های ایمنی ارائه شده توسط ارگان های مربوطه؛
  • آمار استفاده از هر آسانسور؛
  • اطلاعات حاصل از سنسورهای نظارت بر وضعیت (در صورت مجهز بودن به این سیستم)؛
  • ورودی های اپراتور آسانسور؛
  • مقررات محلی قابل اجرا

سرویس و نگهداری آسانسور را به آروین تجارت بسپارید

شرکت مهندسی آروین تجارت آسانبر، با سالها تجربه درخشان در این حوزه، توانسته است با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به مشتریان خود، رضایت بسیاری از افراد را جلب نماید. شما می‌توانید برای برنامه سرویس و نگهداری آسانسور روی ما حساب کنید. هدف آروین تجارت جلب رضایت مشتریان خود است و همیشه سعی در ارائه بهترین ها به شما عزیزان خواهد داشت. برای دریافت خدمات سرویس و نگهداری آسانسور در تهران، کرج و شهر های اطراف تهران، همین حالا با ما تماس بگیرید.

سرویس و نگهداری آسانسور در تهران

تهران، کلانشهر ایران، متشکل از تعداد بسیار زیادی ساختمان و آسمان خراش است که در نتیجه، خدمات نصب و نگهداری آسانسور نیز از نیاز های ضروری این شهر محسوب می‌شود. همین تعداد بالای خدمات و شرکت های تعمیرات آسانسوری، ممکن است شما را در انتخاب بهترین شرکت سرویس آسانسور در تهران و کرج کمی گیج کند.

اما نگران نباشید! تیم آروین تجارت، مجموعه ای از بهترین افراد در این حوزه است که بهترین برنامه و پلن را به شما ارائه نموده و با تخصص و دانش کافی، رعایت ضوابط و مقررات و تحت تمای استاندارد های جهانی، پروژه شما را اجرا خواهد کرد. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و رایگان مشاوره دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات
خدمات ما

مقالات مرتبط

error:
اسکرول به بالا